1. Milyen példányszámoktól vállalnak nyomdai munkát?
Cégünk a digitális technológiának köszönhetően már kisebb példányszámú kiadványokat is készít. Tehát ha csupán 100 db szórólapra, 20 db céges dossziéra, 1-2 db határidőnaplóra, 1-2 db plakátra van szüksége, mi megoldjuk, forduljon hozzánk bizalommal!
2. Hogyan kaphatok árajánlatot?
Kérjük töltse ki online ajánlatkérőnket. Írja le a termék paramétereit és 24 órán belül válaszolunk! Sürgős esetben hívjon, telefonon is rendelkezésre állunk!
3. Mennyi idő alatt készül el a kiadványom?
Az általunk alkalmazott technológiák gyors átfutási időt tesznek lehetővé.
Átlagos gyártási idők (aktuális kapacitástól függően):
– névjegykártya, szórólap, plakát: 1-2 munkanap
– cégesített naptárak, reklámajándékok: 5-7 munkanap
– molinó, egyedi formára vágott matricák: 1-2 munkanap
Kérjek árajánlatot, az ajánlatban feltüntetjük a vállalási határidőt!
4. Szórólapot szeretnék gyártatni, hogyan zajlik a folyamat?
Írja le elképzelését e-mailben vagy egyeztessen kollégáinkkal személyesen. 24 órán belül árajánlatot küldünk, mely tartalmazza a tervezési és gyártási költségeket is. Amennyiben elégedett ajánlatunkkal, kérjük egy válasz e-mailben rendje meg a munkát. A rendelés beérkezése után elkészítjük a terveket és néhány napon belül megküldjük a látványterveket, mely módosítása/jóváhagyása után megkezdjük a gyártást.Adott esetben tehát elegendő egyszer befáradni irodánkba, amikor átveszi és kifizeti a készterméket. Természetesen kérhető futárszolgálattal történő csomagküldés is.
5. Ha van kész grafikám, milyen formátumban küldjem el?
A grafikákat optimális esetben pdf-ben kérjük leadni, vektoros formában, szükség esetén kifutóval, vágójellel ellátva. Amennyiben nem biztos abban, hogy az Önnél rendelkezésre álló file megfelelő-e nyomdai kivitelezésre, tekintse meg Anyagleadási tudnivalók c. cikkünket.
6. Lehet bankkártyával fizetni?
Igen, Kálmos utcai irodánkban már lehet bankkártyával is fizetni. A megrendelt termék ellenértékét bankkártyával, készpénzben, szerződéses partnerek esetében és 50 000 Ft felett átutalással van lehetőség kiegyenlíteni. Futárszolgálattal való küldés esetén utánvétet vagy előre utalást tudunk ajánlani.
7. Néhány A4-es oldalt szeretnék másoltatni. Megoldható?
Cégünk elsősorban üzleti ügyfelek marketing anyagainak tervezésével, gyártásával foglalkozik. A fénymásolás, szkennelés szolgáltatások nem tartoznak a profilunkba. Kérjük forduljon fénymásolószalonhoz!
8. Milyen típusú papírt válasszak?
Cégünk a nyomdai termékekhez papír és műanyag alapanyagok igen széles skáláját tartja raktáron. Fáradjon be irodánkba és tekintse meg alapanyagainkat és késztermék mintáinkat. Nagyobb volumenű munkákhoz több száz különleges alapanyagot tartalmazó katalógusból választhat. Amennyiben árajánlatot kér tőlünk, mi a termék jellegéhez leginkább passzoló alapanyagot fogjuk javasolni.
9. Néhány óra múlva tárgyalásom lesz és nincs névjegykártyám. Tudnak segíteni?
Természetesen. Egyedi esetekben kivitelezhető az azonnali névjegykártya, plakát, prospektus, dosszié stb. gyártása is.
10. Vállalják a kész termék kiszállítását?
A kész nyomdatermékeket kiszállítását az egész ország területére szerződött futárszolgálatunk látja el, a kiszállítás ideje 2 munkanap. A kiszállítás díja súlytól függően 1250 Ft + áfától.